زمان جاری : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 10:04 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 99
نویسنده پیام
zahra آفلاین


ارسال‌ها : 8
عضویت: 2 /8 /1391
محل زندگی: گنبدکاووس
سن: 21
شناسه یاهو: paeezak.theme
تشکرها : 1
تشکر شده : 1
آموزش سایه زدن صحیح چشم
چشم گرد: در انتهای گوشه خارجی پلک بالا سایه تیره می زنیم و خط چشم در مرکز و شروع چشم نباید کشیده شود. خط چشم را از نیمه چشم به طرف گوشه خارجی چشم میکشیم و داخل چشم را با مداد تیره میکنیم.

چشم برآمده و برجسته: تیره ترین سایه از پشت پلک زده می شود. تا زیر ابرو روشن ترین رنگ زده می شود و خط چشم بعد از برجستگی چشم کشیده می شود و در انتهای چشم چند عدد مژه مصنوعی گذاشته می شود. ابرو کمی روشن و فرم دار باشد.

چشم گود و فرورفته: سایه های روشن و کمی براق داخل گودی چشم. خط چشم به طور کامل کشیده شود. گوشه خارجی را به صورت یک مثلث تیره کرده و ابروها را روشن و فرم دار می کنیم.

پلک پف دار و افتاده: پشت چشم سایه هایی با رنگ های متوسط نه تیره و نه روشن و حتی الامکان سایه های مات میزنیم.

چشم نزدیک به هم: گوشه داخلی روشن و به سمت گوشه خارجی که می رویم تیره تر می شود. خط چشم ظریف و نازک و گوشه داخلی چشم را خط چشم نمی کشیم و ابروها را کمی دور می کنیم.

چشم دور از هم: سایه چشم در گوشه داخلی تیره می شود و به سمت گوشه خارجی روشن تر می شود. خط چشم از گوشه داخلی چشم کمی جلوتر کشیده می شود و انحنای ابرو باید از مرکز چشم باشد تا چشم را به هم نزدیک کند.

چشمان ریز و کوچک: سایه های روشن و کمرنگ استفاده شود. خط چشم هم در بالا و هم پایین کشیده شود.

چشم بادامی و ژاپنی شکل: سایه تیره در پلک سوم کشیده شود. داخل چشم مداد روشن می کشیم تا سفیدی چشم را بیشتر کند. خط چشم بالا و پایین را به هم وصل می کنیم تا چشم بزرگتر شود.

چشم های نرمال: بعد از خط چشم از یک مواد روشن استفاده شود تا به چشم زیبایی بیشتری دهد و اصولا هر چقدر خط چشم از ابروان تیره تر باشد حضور چشم در صورت زیباتر است.


●✿قالبـ هاے پـآییــزڪـ✿●

www.paeezak.ir
سه شنبه 02 آبان 1391 - 14:04
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

ثامن تـــم